🎬Ćwiczenia siłowe na górę ciała | Trening z gumą

  • Wzmocnijmy dziś wspólnie górną część ciała.

Poziom

  • zaczynam ćwiczyć z myover40

Partie ciała

  • barki
  • ramiona
  • przedramię i nadgarstek
  • plecy
  • prawidłowa postawa
  • zacznij od podstaw

Nazywam się Justyna Wenecka i specjalizuję się w treningu siłowym, mobility i flexibility.

 

Zapraszam Cię na trening siłowy z gumami oporowymi. Będziemy wzmacniać górną część ciała.

 

  • Trening siłowy należy wykonywać po przeprowadzonej rozgrzewce i mobilizacji. Jego ideą jest wzmocnienie mięśni, zwiększenie siły, zwiększenie odporności na kontuzje, zwiększenie wytrzymałości siłowej, budowa muskulatury oraz aktywizowanie układu mięśniowego.

 

  • Metod wykonywania treningu siłowego jest wiele i każda metoda uwarunkowana jest Twoimi predyspozycjami oraz celami treningowymi. Możemy spalać kalorie, możemy również skupić się na budowie siły.

 

  • Dziś naszym centrum uwagi będzie wykonanie treningu wzmacniającego plecy, barki i ramiona.

 

Obszary aktywizowane:

Zajmiemy się dziś w szczególności mięśniami pleców, barków i ramion.

 

Potrzebny sprzęt:

Gumy oporowe.

 

Uwagi:

Prezentowany trening nie obejmuje wszystkich możliwych ćwiczeń i stanowi jedną z wielu wersji proponowanych przed treningiem. W celu indywidualnego dopasowania mobilizacji do Twoich potrzeb zalecam indywidualne konsultacje. Zanim jednak przejdziemy do pracy indywidualnej zachęcam Cię do zapoznania się z tym jak wygląda trening personalny (PRZECZYTAJ TUTAJ) oraz do pobrania Wizualnego Przewodnika po treningu personalny - POBIERZ WIZUALNY PRZEWODNIK.

 


Sięgnij po więcej!

  • Przesłuchaj Trenuj Lepiej Podcast - odcinek o tym dlaczego trening siłowy jest dla każdego. Bez logowania odsłuchasz np. tutaj: KLIK! https://www.spreaker.com/user/15668253/42-S8Mmpa

 

 

Chcesz się skupić na skutecznej realizacji własnych celów?

Skontaktuj się ze mną:

 

Do zobaczenia,

Justyna.