🎬Ćwiczenia dla otyłych

  • Jesteś otyły, otyła, ale chcesz ćwiczyć? Zapraszam na zestaw ćwiczeń przy otyłości.

Poziom

  • zaczynam ćwiczyć z myover40

Partie ciała

  • pośladki
  • biodra
  • nogi
  • brzuch
  • zacznij od podstaw

Nazywam się Justyna Wenecka i specjalizuję się w treningu siłowym, mobility i flexibility.

 

Zapraszam Cię na trening przy otyłości. Będziemy wprawiać w ruch ciało.

 

  • Trening dla otyłych należy wykonywać we własnym tempie, z uwagą na samopoczucie, stawy i poprawną technikę.

 

  • Dbałość o siebie i utratę wagi powinna być zawsze wspierana odpowiednią dietą.

 

  • Dziś naszym centrum uwagi będzie wykonanie treningu, który wprawi Twoje ciało w ruch.

 

Obszary aktywizowane:

Całe ciało.

 

Potrzebny sprzęt:

Bez sprzętu.

 

Uwagi:

Prezentowany trening nie obejmuje wszystkich możliwych ćwiczeń i stanowi jedną z wielu wersji proponowanych przed treningiem. W celu indywidualnego dopasowania mobilizacji do Twoich potrzeb zalecam indywidualne konsultacje. Zanim jednak przejdziemy do pracy indywidualnej zachęcam Cię do zapoznania się z tym jak wygląda trening personalny (PRZECZYTAJ TUTAJ) oraz do pobrania Wizualnego Przewodnika po treningu personalny - POBIERZ WIZUALNY PRZEWODNIK.

 

Sięgnij po więcej!

 

Chcesz się skupić na skutecznej realizacji własnych celów?

Skontaktuj się ze mną:

 

Do zobaczenia,

Justyna.