dzień 6 Sobota lipiec 18, 2020

ROZLUŹNIJ SWOJE NADGARSTKI

Proste ćwiczenia rozluźniające nadgarstki, dla tych którzy wykorzystujące je, jako narzędzie swojej pracy.

dzień 5 Piątek lipiec 17, 2020

TRENING Z WYKORZYSTANIEM KRZESEŁKA

Ćwiczenia wzmacniające, które spokojnie możesz wykonać za swoim biurkiem w pracy.

dzień 4 Czwartek lipiec 16, 2020

WZMOCNIJ SWÓJ KRĘGOSŁUP

Ćwiczenia ogólnorozwojowe dodatkowo wzmacniające kręgosłup. Idealne ćwiczenia dla z siedzącym trybem pracy lub problemami zdrowotnymi.

dzień 3 Środa lipiec 15, 2020

SPAL TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ I ZBUDUJ MOCNY BRZUCH

Ćwiczenia w podporze na przedramionach zaangażują bardzo mocno Twoje mięśnie brzucha do pracy, spalając jednocześnie oporną tkankę tłuszczową.

dzień 2 Wtorek lipiec 14, 2020

TRENING POWIĘZIOWY FLOW

Trening powięziowy to odpowiednio zaprogramowany ruch​,​ bazujący na mapach taśm anatomicznych Thomasa Mayersa

dzień 1 Poniedziałek lipiec 13, 2020

ZBUDUJ MIEŚNIE, SPALAJ TŁUSZCZ

Lubisz intensywne ćwiczenia angażujące całe ciało do pracy? Wykonaj z nami trening interwałowy podkręcający spalanie tkanki tłuszczowej i wpływający na wysmuklenie sylwetki.