Harmonogram: wrzesień 14 - wrzesień 20, 2020
dzień 5 Sobota wrzesień 19, 2020

KLATKA I ŁOPATKA

Okrągłe plecy ? Praca za biurkiem? Słaba ruchomość odcinka piersiowego i obręczy barkowej? Otwórz swoją klatkę piersiową i usprawnij pracę łopatki.

dzień 4 Piątek wrzesień 18, 2020

SPRAWDZONY SPOSÓB NA BÓL W LĘDŹWIACH

Uciążliwe bóle odcinka lędźwiowego? Mamy na to sprawdzone ćwiczenia, stworzone przez najlepszych fizjoterapeutów i specjalistów w dziedzinie treningu prozdrowotnego.

dzień 3 Środa wrzesień 16, 2020

PROFILAKTYKA ZDROWYCH BIODER

Główna rola stawu polega na przenoszeniu ciężaru ciała z tułowia na kończyny dolne, dzięki czemu możliwy jest ich ruch oraz utrzymanie równowagi w pozycji pionowej.

dzień 2 Wtorek wrzesień 15, 2020

ZDROWE I WITALNE BIODRA

Popracuj nad prawidłową ruchomością swoich bioder.

dzień 1 Poniedziałek wrzesień 14, 2020

NAPIĘCIE W GÓRNYM ODCINKU KRĘGOSŁUPA

Zmagasz się z nadmiernym napięciem odcinka szyjnego kręgosłupa? Doskwiera Ci ból głowy czy sztywność karku lub ramion? Koniecznie wypróbuj naszej propozycji ćwiczeń.