Poziom

  • 635
  • 115
  • 27

movie.trainer

  • 3
  • 42
  • 13
  • 18
  • 25
  • 5
  • 5
  • 17
  • 10
  • 12
  • 10
  • 60
  • 7
  • 9
  • 5
  • 2
  • 6
  • 5
  • 6
  • 9
  • 21
  • 7
  • 14
  • 81
  • 11
  • 69
  • 45
  • 26
  • 2
  • 77
  • 16
  • 90
  • 23
  • 9
  • 8
  • 9
Proponowane ćwiczenia
Wyszukano:15 filmów
bundle
best seller
ZDROWY KRĘGOSŁUP CZĘŚĆ I
Jolanta Ignaszewska-Kühbauch dr nauk o kulturze fizycznej, mgr rehabilitacji ruchowej (AWF Wrocław), studia podyplomowe z Wychowania Zdrowotnego. Doktorat nostryfikowany na Uniwersytecie w Innsbrucku w Austrii.
bundle
best seller
UWOLNIJ SIĘ OD STRESU POPRZEZ ODDECH
Naucz się prawidłowo oddychać i uwolnij się od stresu, wykonując proste ćwiczenia.
bundle
best seller
NOWATORSKI SPOSÓB NA BÓL BARKÓW
Poznaj nowatorski sposób na ból barków, z którym samodzielnie możesz poradzić sobie w domowych warunkach.
bundle
best seller
SPRAWDZONE SPOSOBY NA BÓLE SZYI
Sprawdzone sposoby na zlikwidowanie lub zmniejszenie dolegliwości bólowych odcinka szyjnego kręgosłupa po długotrwałym siedzeniu za biurkiem.
bundle
best seller
JAK ROZLUŹNIĆ KARK?
Dowiedz się, jak skutecznie rozluźnić mięśnie karku prostymi ćwiczeniami.
bundle
best seller
POPRAW SWOJĄ MOBILNOŚĆ
Popraw zakres ruchomości swoich kolan, bioder i odcinka lędźwiowego kręgosłupa
bundle
best seller
STABILIZACJA W TRENINGU PILATES
Wzmocnij swoje mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa w prostym treningu pilates.
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY NA ROZGRZEWKĘ
Trening powięziowy to odpowiednio zaprogramowany ruch​,​ bazujący na mapach taśm anatomicznych Thomasa Mayersa. Wykonaj zestaw prostych ćwiczeń treningu powięziowego przed swoim treningiem.
bundle
best seller
TRENING OGÓLNOROZWOJOWY NA DOBRY POCZĄTEK DNIA
Pobudź swój organizm prostym treningiem ogólnorozwojowym i zacznij aktywnie swój poranek.
bundle
best seller
SPRAWNY KRĘGOSŁUP
Ćwiczenia wzmacniające kręgosłup to idealna prewencja i profilaktyka bólu dla osób w każdym wieku, jak również przy siedzącym trybie pracy.
bundle
best seller
JAK KROK PO KROKU NAPRAWIĆ SWÓJ KRĘGOSŁUP CZĘŚĆ II
Jolanta Ignaszewska-Kühbauch dr nauk o kulturze fizycznej, mgr rehabilitacji ruchowej (AWF Wrocław), studia podyplomowe z Wychowania Zdrowotnego. Doktorat nostryfikowany na Uniwersytecie w Innsbrucku w Austrii
bundle
best seller
JAK KROK PO KROKU NAPRAWIĆ SWÓJ KRĘGOSŁUP CZĘŚĆ I
Jolanta Ignaszewska-Kühbauch dr nauk o kulturze fizycznej, mgr rehabilitacji ruchowej (AWF Wrocław), studia podyplomowe z Wychowania Zdrowotnego. Doktorat nostryfikowany na Uniwersytecie w Innsbrucku w Austrii.
bundle
best seller
TRENING DOLNYCH PARTII CIAŁA W DOMU
Wykorzystaj domowe przybory do wykonania prostego treningu na dolną partię ciała.
bundle
best seller
TRENING CAŁEGO CIAŁA
Zaangażuj swoje ciało do pracy, wzmocnij mięśnie, rozluźnij stawy.
bundle
best seller
CZY STRETCHING PO TRENINGU TO DOBRY POMYSŁ?
Mobilne stawy i rozluźnione mięśnie to szybsza i lepsza regeneracja i odnowa biologiczna organizmu po treningu.