Poziom

  • 654
  • 117
  • 28

movie.trainer

  • 3
  • 50
  • 13
  • 18
  • 25
  • 5
  • 5
  • 17
  • 10
  • 12
  • 10
  • 60
  • 7
  • 9
  • 5
  • 2
  • 6
  • 5
  • 6
  • 9
  • 21
  • 7
  • 14
  • 81
  • 11
  • 69
  • 45
  • 26
  • 2
  • 77
  • 16
  • 90
  • 27
  • 12
  • 10
  • 14
Proponowane ćwiczenia
Wyszukano:15 filmów
bundle
best seller
PROSTE ĆWICZENIA NA JĘDRNE POŚLADKI
Naucz się poprawnie aktywować mięśnie pośladkowe.
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY FLOW
Trening powięziowy to odpowiednio zaprogramowany ruch​,​ bazujący na mapach taśm anatomicznych Thomasa Mayersa
bundle
best seller
POPRACUJ NAD SWOIMI NADGARSTKAMI
Użyj kija do wykonania prostych ćwiczeń wzmacniających stawy nadgarstkowe.
bundle
best seller
MOCNE I SILNE MIĘŚNIE BRZUCHA
Efektywne ćwiczenia na wzmocnienie mięśni prostych i skośnych brzucha.
bundle
best seller
JAK PRAWIDŁOWO WZMACNIAĆ MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
Bądź świadomy swoich mięśni dna miednicy i zadbaj o ich prawidłowe wzmocnienie.
bundle
best seller
PORANNA JOGA
Sposób na rozpoczęcie dnia oraz i poprawy swojego samopoczucia, jak mówi Dawid Coulter w Anatomii Hatha Jogi: „Poranki są najlepsze dla poprawy zdrowia".
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY -PREWENCJA KONTUZJI
Trening powięziowy to odpowiednio zaprogramowany ruch​,​ bazujący na mapach taśm anatomicznych Thomasa Mayersa
bundle
best seller
ROTACJA ZEWNĘTRZNA OBRĘCZY BARKOWEJ
Mozna wykonac testy aby sprawdzic nasza mobilnocs. Należy zwrócić uwagę na utrzymanie nieruchomo kręgosłupa oraz barków podczas testów.
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY CZĘŚĆ 2
Trening zdalny, nadal może mieć podejście indywidualne Aplikacje obrazujące ruch pomagają w diagnostyce funkcjonalnej jak i różnicowej
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY CZĘŚĆ 1
Powięź jest miękką tkanką łączącą w całość nasze ciała. Przenikając nasz organizm tworzy sieć otulającą i napinającą zarówno poszczególne jego elementy jak i całość narządu ruchu.
bundle
best seller
CZY MASZ PROBLEM Z BIODRAMI?
Główna rola stawu polega na przenoszeniu ciężaru ciała z tułowia na kończyny dolne, dzięki czemu możliwy jest ich ruch oraz utrzymanie równowagi w pozycji pionowej.
bundle
best seller
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Niestety na ból pleców skarży się prawie każdy dorosły. A MY CHCEMY TEGO UNIKNAC!
bundle
best seller
ZDROWE BIODRO TO DOBRA MOBILIZACJA
Staw biodrowy Budowa charakteryzuje się dużą ruchomością we wszystkich płaszczyznach: zginanie, prostowanie, odwodzenie, przywodzenie, rotacja zewnętrzna i wewnętrzna oraz odwodzenie i przywodzenie
bundle
best seller
ZGRABNA I ŁADNA PUPA !
Cały sekret tkwi w tym, by posladki były jędrne i uniesione
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY - KOREKCJA WADY POSTAWY
Sekwencja ruchów w tego rodzaju treningu, powoduje wyrównanie napięć w tkankach miękkich naszego organizmu. Dzięki temu koryguje wady postawy​,​ poprawia cechy motoryczne​,​ doskonali wzorce ruchowe i symetrię ruchową oraz uwalnia od bólu związanego z różnymi dysfunkcjami narządu ruchu.