Poziom

  • 369
  • 82
  • 17

Trener

  • 24
  • 25
  • 9
  • 11
  • 5
  • 5
  • 23
  • 36
  • 7
  • 17
  • 18
  • 16
  • 9
  • 5
  • 18
  • 10
  • 12
  • 10
  • 30
  • 7
  • 9
  • 6
  • 2
  • 6
  • 5
  • 8
  • 9
  • 12
  • 7
  • 1
  • 39
  • 11
  • 42
  • 12
  • 2
Proponowane ćwiczenia
Wyszukano:15 filmów
bundle
best seller
ODCINEK LĘDŹWIOWY - PROFILAKTYKA
Odcinek lędźwiowy to jeden z pięciu odcinków, na które dzieli się kręgosłup.
bundle
best seller
DUŻY BRZUCH JEST NIEBEZPIECZNY
Naukowcy udowodnili, że osoby o prawidłowym wskaźniku masy ciała, ale wykazujące skłonność do otyłości brzusznej są najbardziej narażone na śmierć z powodu chorób układu krążenia.
bundle
best seller
SZYJA NIE MA LEKKO
Jaki tryb życia prowadzimy, takie mamy dolegliwości szyi i karku.
bundle
best seller
RUCHOMOŚĆ KRĘGOSŁUPA
Każda czynność którą wykonujemy ma wpływ na nasz kręgosłup.
bundle
best seller
KOLANO - NAJWIĘKSZY STAW W CIELE CZŁOWIEKA
W naszym kręgu kulturowym niezbędnym elementem wyposażenia …toalety jest muszla klozetowa.
bundle
best seller
NADGARSTEK I PRACA PRZY KOMPUTERZE
Podkładka pod myszkę nie załatwi problemów związanych z bólem nadgarstka.
bundle
best seller
WYLUZOWANE UDA
Mięsień czworogłowy uda to duży, gruby mięsień wypełniający grupę przednią mięśni uda. Cztery działające niezależnie głowy posiadają oddzielne przyczepy początkowe i wspólny przyczep końcowy.
bundle
best seller
CZY UMIESZ ODDYCHAĆ?
Wdech i wydech to pierwsza czynność jaką wykonujemy po urodzeniu się. Co ciekawe, robimy to wtedy prawidłowo. Niestety z czasem umiejętność tę niektórzy z nas tracą.
bundle
best seller
PRAWIDŁOWA POSTAWA
Skolioza? Hiperlordoza? Hiperkifoza? Nie wiesz co oznaczają te terminy? To dobrze. Ćwicz z myover40 a zaoszczędzisz na ortopedzie.
bundle
best seller
TŁUSZCZ NA BRZUCHU
Wszyscy rodzimy się z taką samą ilością mięśni, który musi wystarczyć nam na całe życie. Tylko od nas zależy jak rozwiniemy te mięśnie. Możemy w każdym wieku posiadać sylwetkę Schwarzeneggera lub zwykłego chuchra.
bundle
best seller
ŁYDKA I STAW SKOKOWY NIE DO ZDARCIA
Skurcze mięśni odpowiadają za generowanie nawet 85% ciepłoty ciała. To dlatego każdy praktycznie ruch rozgrzewa - i dlatego wychładzamy organizm podczas spoczynku.
bundle
best seller
MOCNE I SPRAWNE BARKI
Masz w domu butelkę wody mineralnej? Świetnie, wykorzystaj ją do wzmocnienia swoich mięśni.
bundle
best seller
UJĘDRNIAMY POŚLADKI I WZMACNIAMY TYLNĄ CZĘŚĆ UDA
Czy wiedziałeś że mięsień pośladkowy jest jednym z większych mięśni w ciele człowieka? Marnujemy jego potencjał pozostając w pozycji siedzącej około 11 godzin na dobę.
bundle
best seller
MASZ PROBLEM Z CHWYTANIEM PRZEDMIOTÓW?
Czy wiedziałeś że palce poruszane są za pomoc mięśni przedramienia? Silne i mocne przedramiona dają mocniejszy uchwyt.
bundle
best seller
SZYJA I DEKOLT BEZ ZMARSZCZEK
Zmarszczki to część naturalnego procesu starzenia się, kiedy kolagen i elastyny w tkance łącznej skóry stają się słabe i rozpadają ze względu na zmiany w fibroblastach, które produkują kolagen i elastynę. Maseczki ujędrniające to dobry pomysł, ale niestety bez regularnych ćwiczeń nie zatrzymają czasu na twojej szyi.