Poziom

  • 325
  • 47
  • 9

Trener

  • 20
  • 23
  • 9
  • 10
  • 5
  • 4
  • 21
  • 24
  • 6
  • 14
  • 14
  • 7
  • 9
  • 3
  • 14
  • 7
  • 6
  • 7
  • 15
  • 4
  • 7
  • 4
  • 2
  • 5
  • 4
  • 6
  • 5
  • 2
  • 7
  • 35
  • 20
  • 7
  • 21
  • 34
Proponowane ćwiczenia
Wyszukano:15 filmów
bundle
best seller
ZADBAJ O SWÓJ KRĘGOSŁUP
Trening wzmacniająco - rozluźniający to idealny trening na osób, których aktywność fizyczna jest ograniczona, z uwagi na siedzący tryb pracy za biurkiem.
bundle
best seller
ROZLUŹNIJ SWOJE NADGARSTKI
Proste ćwiczenia rozluźniające nadgarstki, dla tych którzy wykorzystujące je, jako narzędzie swojej pracy.
bundle
best seller
TRENING Z WYKORZYSTANIEM KRZESEŁKA
Ćwiczenia wzmacniające, które spokojnie możesz wykonać za swoim biurkiem w pracy.
bundle
best seller
WZMOCNIJ SWÓJ KRĘGOSŁUP
Ćwiczenia ogólnorozwojowe dodatkowo wzmacniające kręgosłup. Idealne ćwiczenia dla z siedzącym trybem pracy lub problemami zdrowotnymi.
bundle
best seller
SPAL TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ I ZBUDUJ MOCNY BRZUCH
Ćwiczenia w podporze na przedramionach zaangażują bardzo mocno Twoje mięśnie brzucha do pracy, spalając jednocześnie oporną tkankę tłuszczową.
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY FLOW
Trening powięziowy to odpowiednio zaprogramowany ruch​,​ bazujący na mapach taśm anatomicznych Thomasa Mayersa
bundle
best seller
ZBUDUJ MIEŚNIE, SPALAJ TŁUSZCZ
Lubisz intensywne ćwiczenia angażujące całe ciało do pracy? Wykonaj z nami trening interwałowy podkręcający spalanie tkanki tłuszczowej i wpływający na wysmuklenie sylwetki.
bundle
best seller
MOBILIZACJA I ROZLUŹNIANIE STAWU RAMIENNEGO
Rozluźnij swoje ramiona, wpływając na zwiększenie zakresu ruchomości w stawie ramiennym i naucz się podstawowego rozluźniania ramion.
bundle
best seller
TRENING POWIĘZIOWY DLA ZAAWANSOWANYCH
Trening powięziowy to odpowiednio zaprogramowany ruch​,​ bazujący na mapach taśm anatomicznych Thomasa Mayersa
bundle
best seller
OTWÓRZ SWOJĄ KLATKĘ PIERSIOWĄ
Bóle w okolicy karku czy pleców ? Praca biurowa ? Słaba mobilność obręczy barkowej ? Otwórz swoją klatkę piersiową.
bundle
best seller
TRENING NÓG KAŻDEGO BIEGACZA
Biegasz maratony ? Biegasz krótkie dystanse ? Zadbaj o podstawową profilaktykę i prewencję nóg biegacza.
bundle
best seller
ZADBAJ O SWÓJ ODCINEK SZYJNY
Siedzący tryb życia i brak ergonomii pracy wpływa negatywnie na Twój odcinek szyjny kręgosłupa, wywołując liczne zmiany funkcjonalne i strukturalne, objawiające się bólem karku, a nawet ramion.
bundle
best seller
ZBUDUJ SILNE PLECY W DOMU
Chcesz wzmocnić swoje plecy, bez wychodzenia z domu ? Świetnie! Przedstawiamy prosty zestaw ćwiczeń na mięśnie grzbietu.
bundle
best seller
TRENING OBWODOWY CAŁEGO CIAŁA
Wzmocnij całe ciało i wymodeluj sylwetkę w treningu obwodowym, który przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej.
bundle
best seller
ROZLUŹNIJ SWOJE RĘCE CZĘŚĆ DRUGA
Proste ćwiczenia rozluźniające ręce, dla tych którzy wykorzystujące je, jako narzędzie swojej pracy.